Časté dotazy (FAQ)

1. Jaké jsou možnosti dopravy? 

Balíčky rozesíláme po celé České i Slovenské republice. Všechny produkty, které prodáváme, máme skladem, proto vám je můžeme hned odeslat. Balíček předáme dopravci následující pracovní den po vaší objednávce, takže ho máte do 2 dnů doma. 

2. Jak probíhá platba? 

V posledním kroku objednávky si vyberete možnost platby. Platba přes Paypal, kreditní či debetní kartou nebo bankovním převodem je zdarma, dobírka není vzhledem k charakteru produktů možná, případné osobní převzetí v Trutnově na naší pobočce je zdarma.

3. Jak dlouho trvá dodání? 

Všechny bio-produkty, které prodáváme, máme skladem na naší provozovně, proto vám je můžeme hned odeslat. Balíčky odesíláme vždy následující den po přijetí objednávky. K vám domů tedy balíček dorazí do 2 pracovních dnů od objednání.

4. Co je to biopotravina?

Biopotraviny jsou produktem ekologického zemědělství, ve kterém se hospodaří šetrným způsobem ke zvířatům, půdě, rostlinám a přírodě vůbec. Nepoužívají se pesticidy, umělá hnojiva a geneticky modifikované organismy (GMO)

5. Jakou mám záruku, že bio je opravdu bio?

Všechny produkty jsme pro Vás osobně vybrali a všechny mají evropské certifikáty bio potravin a provozy našich farmářů jsou několikrát ročně bez ohlášení kontrolovány zodpovědnými italskými úřady..

6. Jak je dárkový koš velký a z čeho je vyrobený?

Dárkový balíček má tři velikosti S je velký 34 x 20 cm a k tomu 12 cm na výšku M má rozměr 34x30 cm a 12 cm na výšku a velikost L 34x40cm a 12 cm na výšku. Luxusní krabice je ručně vyrobena zde v Čechách speciálně pro nás, nikde jinde takovou nekoupíte:) Krabička je vyrobena z velmi kvalitního kartonového materiálu o dodá krásným produktům to, co si zaslouží.

7. Jak je to s trvanlivostí produktů? Když si je obsahem balíčku

Doba expirace je vždy uvedena na obalu výrobku. S výjimkou salámů, kde je trvanlivost asi 3 měsíce, mají všechny ostatní produkty trvanlivost v letech.Takže se nemusíte obávat prošlé lhůty,když si naše produkty koupíte a chcete je konzumovat či darovat později.

salám, musím ho dát do lednice do doby, než dárek předám?

Lednice není pro většinu produktů potřeba, nemusíte se bát. Všechny produkty (zavařeniny,těstoviny, sušenky apod.) na našem webu jsou trvanlivé, nebo zakonzervované. Takže dokud je neotevřete, není potřeba ji dávat do chladu. A takto je to se všemi ostatními produkty - záměrně máme v dárkové krabičce pouze trvanlivé produkty, aby nebylo potřeba nic vyndávat. Jediné, co doporučujeme nenechat v krabičce déle než pár dní, je trvanlivý salám. Ten může trpět a v chladu zůstane dlouho co nejčerstvější.

8. Mohu se do dárkového koše podívat, aniž by se poškodil, než ji někomu daruji?

Určitě, dárkový koš je otevíratelný a nijak se otevřením nepoškodí. Takže stačí rozvázat mašli a koš budete moci otevřít a potom zase zavřít a zavázat mašli:)

9. Jak bude balíček vypadat? 

Balíček, který si u nás online objednáte, pečlivě zabalíme do exklusivní dárkové krabičky a tu ještě do kartonu, který je pro ni na míru vyroben. 

10. Co když se mi balíčky nebudou líbit?

Chceme vám dělat jen radost. Proto pokud s balíčekem nebudete spokojeni, dejte nám vědět na info@biodaitalia.cz a my vám bez otázek vrátíme peníze.

11. Mohu nechat balíček odeslat rovnou tomu, komu ho daruji?

Určitě, to je skvělá volba!:) Do dárkových balíčků nepřikládáme žádné faktury (ty vám zasíláme pouze emailem), takže obdarovanému dorazí opravdu jen dárkový balíček s mašlí navrchu. Stačí v posledním kroku objednávky vyplnit jméno příjemce, jeho adresu a telefonní číslo, a dárek poputuje přímo k němu. 

12. Kdo firmu BIODITALIA provozuje?

BIODAITALIA s.r.o. je dalších firmou rodiny Grundových, kteří již skoro 30 let podnikají v různých oborech a mají miliony spokojených zákazníků po celém světě.Více třeba na www.grund.cz nebo www.grundresort.cz

13. Máte jiný dotaz? 

Rádi vám odpovíme na jakýkoli další dotaz - napište nám na info@biodaitalia.cz

© 2023 by Bowtie Company. Proudly created with Wix.com